Wednesday, July 22, 2009

PROGRAM SIMFONI KASIH KEMBALI BERTAUT : MANISNYA UKHUWAH..


Bismillah..dengan rahmat dan kasih syg Tuhan,dapat lagi kita hidup pada hari ini...walaupun kita ini selalu melakukan dosa dengan Tuhan..Al fatehah kepada baginda Muhammad,pemimpin yang agung,dengan bagindalah kita dapat mengenal Tuhan...

Pada hari selasa yang lepas,Akademi Fasilitator Group (AFG) dibawah kendalian Exco Latihan & Kepimpinan MPPKIPSAS telah mengadakan perjumpaan ahli bertempat di DK1..majlis itu dinamakan sebagai majlis Simfoni Kasih Kembali Bertaut dihadiri oleh 45 orang ahli..majlis tersebut bertujuan untuk merapatkan kembali ukhuwah dikalangan ahli AFG disamping untuk membentangkan laporan tahunan persatuan..

Majlis tersebut dihadiri oleh Majlis tertinggi MPPKIPSAS. Antara pengisian program tersebut ialah ucapan aluan oleh Presiden MPPKIPSAS,pembentangan program-program yang telah lalu dan akan datang,pembentangan implikasi kewangan sepanjang tahun dan pembahagian kumpulan tindakan.

Tema pakaian pada malam tersebut ialah tradisional.Majlis tersebut diakhiri dengan jamuan ringan dan autograf kenangan oleh MTMPPKIPSAS dan semua ahli yang hadir.Program tersebut berjalan dengan meriah dan penuh dengan kasih sayang.semoga semua ahli mendapat manfaat didalam persatuan ini...sekian.....wasalam.

0 comments:

Post a Comment

Followers

aL-HadiTh

  ©Template by Dicas Blogger.